2018 Zoek niet naar je eigen merk, maar naar je eigen stem; Interview met Liesbeth Dillen

Download

454 Downloads

Version: 1.1

Share
DescriptionPreviewVersions

Werkende moeder en voormalig IKEA-topvrouw Liesbeth Dillen schrok toen ze de uitkomst van een marktonderzoek onder ogen kreeg. ‘Schiet op’, is de zin die kinderen het meest van hun werkende ouders te horen krijgen. Thuisgekomen stelde Dillens dochter haar gerust. Niet ‘Haast je!’, maar ‘Ik hou van je’ was de meest gebruikte boodschap thuis. Dillen: ‘Toen viel er echt een last van mij af.’

23 antwoorden op “2018 Zoek niet naar je eigen merk, maar naar je eigen stem; Interview met Liesbeth Dillen”

  1. Pingback: ketogenic diet keto ingredients

  2. Pingback: lingeriechain lingerie

  3. Pingback: download do software de chat

  4. Pingback: https://www.ktvn.com/story/45176209/best-essay-writing-services-of-2021-in-depth-expert-review

  5. Pingback: relx

  6. Pingback: Phygital Digitalization

  7. Pingback: usarooterplumbing.com

  8. Pingback: all-free-quality-pics.com

  9. Pingback: แทงบอลออนไลน์

  10. Pingback: unicc new website

  11. Pingback: สล็อตวอเลท

  12. Pingback: Optifuel

  13. Pingback: psilocybe cubensis ohio​

  14. Pingback: no experience

  15. Pingback: nova88

  16. Pingback: nova88

  17. Pingback: Bhool Bhulaiyaa 2 Full Movie

  18. Pingback: her comment is here

  19. Pingback: hindi movie online

  20. Pingback: sbo

  21. Pingback: bergara rifle

  22. Pingback: sbo

  23. Pingback: maxbet

Reacties zijn gesloten.